maanantai 25. huhtikuuta 2016

Domino; Arvonnan virallinen valvoja :)

" Moi !
Mami oli koko sunnuntain YkkösBasaarilla moikkaamassa kaksijalkaisia ja myymässä kamoja, joita meillä ei enää tarvita. Mami sanoo, että mulla alkaa olla niin paljon tavaraa, että pian tarvitaan lisätilaa! Isännällä on jo lautoja, joista se aikoo väsätä mulle kesäkämpän -vähänkö hienoa! 
Siellä Basaarilla oli mun lempparikaupan, Faunattaren arvontalaatikko. 
Tänään me mentiin mamin kans Faunattareen ja mä olin vähän niinkuin valvojana; ne nimittäin arpoi voittajat niistä osallistujista. 


Mä tässä ajattelin nyt sitten haukahtaa ne nimet, jotka sieltä laatikosta valikoitui. 
Te olette;

Heidi Tulimäki
Susanna Haaga
Ritva Leikas

Onnea Voittajille!

PikkuFaunattaresta te saatte hakea lahjakortit, joilla sitten saatte lemmikeillenne jotakin tosi mukavaa! Mä sain tänään valjaat! Arvaatkin, joo; pinkit on :) Niin, ja jos meette sinne mun lemppariFaunattareen, niin se on muuttanut, mutta vain seinän taa! Nyt siellä on niin paljon tilaa, että sinne tulee myös pupuja! 

Mun pitää ny mennä takas ulos. On nimittäin sellanen hölmö juttu, että aamulla kun menin ulos, niin mun lumi oli siä! Sillä aikaa, kun käytiin Faunattaressa, se ehti mennä piiloon. Niin meen nyt vielä ettimään sitä. Tosi hyvän piilon se löysi. 
Palataan! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kommentti piristää päivää!