sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Kevättä ilmassa ByLaura


Moi!
Nyt näppäimistöä käytän minä; Laura! Äiti on kirjottanu niin monta kertaa, että ajattelin itsekin koittaa, miltä tuntuu kirjoittaa blogia.
Mun mielestä on kiva kun Domino on nyt kotona. Me odottettiin sitä tosi kauan. Se on kyllä ollut hirmu kiva leikkikaveri, vaikka se välillä nappaakin pienillä hampaillaan. Välillä on niin rasittavaa kun se ei opi tekemään temppuja, mutta riemu on suuri kun se onnistuu. Mä odotan tosi paljon, että se oppis enemmän temppuja. Domino on omalla tavallaan erillainen kun muut hoitokoirat. Meillä ei oo ollut ennemmin pentua hoidossa. Se ei kyllä oo  mikään paras selfiekaveri eikä kamerastakaan piittaa, mutta aina silloin tällöin kuvista tulee ihanan suloisia. 
    
Mä itse laittaisin sille vaikka mitä ihania prinsessa asuja, mutta se, eikä moni muukaan, ole siitä erikoisen innoissaan. Mutta me tehtiin äitin kans sille ihania pikku rusetteja, jotka sopii sille ku nakuttetut.

Pääsiäisenä ehdotin Dominolle, että se vois tulla mun kans virpomaan. Mutta mä uskoin ettei sille ihan joka kodista koirannamuja olisi löytynyt. Domino sai kyllä itse uuden suloisen pääsiäisrusetin.  

Tässä Domino on kymmenen viikkoa vanha ja meillä on jo kymmenen astetta lämmintä:)  

     Huomenna on vielä viimenen lomapäivä!









4 kommenttia:

  1. Kivan selfien oot kumminkin saanut koirulaisen kanssa otettua 😊 Mukavaa kevättä ja ihania hetkiä Dominon kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tietäisitpä vain kuinka monta kuvaa otin ja tämän onneksi onnistui:) Kiva kun luet blogia! -Laura-

      Poista
  2. Toro- iskä ei myöskään kauheasti kuvaamisesta välitä ;) Toivon teille ihania hetkiä ja kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
  3. Mä oonkin nähnyt Torosta paljon kuvia;) Sillä on tosi kaunis turkki, toivottavasti nähdään näyttelyissä:) -Laura-

    VastaaPoista

Kiva kommentti piristää päivää!